Fridfull kväll på vålön

image62
En helt vanlig  kväll i stugan, man behöver inte göra mycket mer än det här. Ren avkoppling.
image63
Men nu ska ni få se vad vi gör mest, jobbar. Det här är ett av de sista som vi ska ta ner, det fick vi hjälp med.
image64
såja det gick ju fint..

Nu då kommer vi till det bästa, ni ska få se mig och mina jag tapetsera. Tro det eller ej, jag har gjort hela
rummet själv. Gissa om jag är mallig, det blev så jävla bra också. En hel del svett och tårar (nästan, fast bara en gång) har det blivit. Men det är defenitivt värt det...Jag är sjukt nöjd med mig själv.

image65image66image67
Och så ser det ut, ni ska få se bättre bilder när vi har möblerat och flyttat in igen.
Lilla kaminen har kommit på plats, den är in eldad och allt verkar funka toppen.image68
Soya tycker att vi är rätt tråkiga när vi bara jobbar och jobbar. Men det är väldigt gött med två små
ögon som kollar in allt vi gör. Vi ska förresten på agility tisdag kväll, det ska ni få se men det blir senare.image69
Då var det slut för idag..hej på er.

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Lisa

Jättefint, Lina, vad duktig du är!

Postat av: Marita

Det ser ju jätte bra ut. Ni har jobbat bra. Skönt att komma till stugan och ha det så fint och mysigt.
Kram
Pappa Marita

2008-04-30 @ 11:04:09
URL: http://viktorochlukas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback