Detta sker alltid numera..


Flaggan skall i topp, bland det första som sker när vi kommit ut.
Extra roligt är det när den hissas i så här fint väder.

Något som också måste ske när jag är i stugan, är att gå barfota..
Härligt med bara fötter på solvarmt berg.

Soya är för övrigt alltid barfota, om hon tycker det är härligt har jag inget svar på. Hon kommer iallafall aldrig få några skor. Hon är ett riktigt agility ämne min lilla hund, vi gör stora framsteg. om jag får säga det själv. Men här njuter hon bara av det sköna vädret som va i helgen. Ja tack mer sådant väder vill vi ha....

Kommentarer
Postat av: Marita

Snygga fötter jätte söt vove. Han som hissar flaggan är inte så dum heller.Mysigt med svenska flaggan.

Kram

2008-05-17 @ 14:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback